Klaar voor carnaval!

Vandaag laat ik een creatie zien die je vast al eens eerder op andere blogs hebt gezien, maar toch wilde ik hem ook een keertje maken. Mijn zusje zei meteen: oooh zijn dat je nagels voor carnaval?! Want inderdaad, carnaval staat alweer voor de deur. Het begint zondag 19 februari en duurt tot dinsdag 21 februari. Ik heb zelf toen ik 11 was in de jeugdraad gezeten, wat inhoudt dat je zo'n rode cape om krijgt en een steek op je hoofd krijgt (het echte woord voor de muts), en zo ga je met carnaval allerlei activiteiten af met de raad van 11 en de jeugdprins(es), adjudant en seremoniemeester. Daar stond ik dan als klein meisje bovenop een mooie praalwagen confetti en snoepjes te strooien.


Bij deze creatie is het net alsof ik de gekleurde confetti in miniatuur versie op mijn nagels heb geplakt en de witte basiskleur doet natuurlijk denken aan de sneeuw en kou die er in februari meestal heerst met carnaval. Ik ben er helemaal klaar voor met mijn feestnagels!
Voor deze creatie zijn gebruikt:
- Alphine Snow van OPI (witte basiskleur)
- Circus Confetti van Essence, special topper 02