Body Shop-ping

Laatst heb ik weer goede deals gedaan en wel bij de Body Shop! Ze staan bekend om hun heerlijk ruikende producten. Ik ken ze vooral door de verukkelijke body butters die ze verkopen in allerlei fruitige geuren. Toen ik met mijn zusje aan het winkelen was moest ik hier dan ook even naar binnen om lekker aan alles te ruiken
Hieronder zie je de producten die ik heb gekocht, 2 heerlijke body butters. Links zie je de Cranberry Joy die nu in de sale was, waarschijnlijk is het een limited edition van de kerst collectie. Hij ruikt friszoet naar cranberry, erg lekker. Ze hadden deze ook in Candied Ginger, wat echt een kerstgeur was met de kaneel erin. Die was ook erg lekker, maar best sterk. De Cranberry Joy kostte nu maar 7,50.
Rechts is de heerlijk fruitige perzik body butter, die een lichtzoete geur heeft, dus niet te sterk en lekker fris. Deze gaat waarschijnlijk verdwijnen uit het assortiment, dus ik zit er over te denken om nog een extra pot in te slaan, zodat ik even vooruit kan want hij is wel erg lekker!.
Zoals gebruikelijk bij de Body Shop krijg je altijd een paar leuke samples mee om te testen. Dit keer kreeg ik de body butter en de scrub van de nieuwe chocmania lijn die, je raadt het al, heel sterk naar chocolade ruikt! Mijn zusje kocht deze in de mini (50ml). Omdat er een aanbieding was van 2+1 gratis op de miniverpakkingen nam ze ook de kokosnoot en aardbeien body butter mee.

De producten die ik al had van de Body Shop zie je hieronder. Een body butter met de geur van roze grapefruit, wat ik destijds best vaak at. Helaas heb ik een negatieve associatie met de geur sinds ik deze een keer op had toen ik heel ziek was geworden. Het is een best zure geur, ik heb hem sindsdien ook niet meer op gedaan, maar misschien dat ik het binnenkort weer eens probeer en anders geef ik hem weg. Ik had ook ooit een leuk cadeausetje gekocht voor mezelf met mijn verjaardag. Daarin zaten de wild cherry bodybutter, scrub en shower gel. Deze producten hebben echt een verukkelijke zoete geur! Helaas is deze niet meer in de winkel verkrijgbaar, want hier had ik ook wel een voorraad van willen hebben. Daarbij kreeg ik het proefje maringa body milk, deze is erg vloeibaar en heb ik ook nog niet echt gebruikt. Ik geloof dat ik ook nog ergens een lipgloss heb rondslingeren van de Body Shop. Deze is lichtroze en bevat heeeeeel veel kleine glitters, waardoor ik zelfs werd uitgemaakt voor discobol...
Welk product is jou favoriet van de Body Shop?