Fairytale nails

Na veel inspiratie zoeken op internet kwam ik op het idee om weer eens een gradient nail te maken (gradient = overlopend). Ik vind het er zelf altijd heel erg mooi uit zien als het mooi is gelukt. Makkelijk is het zeker niet. En welke kleur kon ik daar beter voor gebruiken dan een lekkere felle roze van Essie!

Wil je weten hoe ik dit gemaakt heb en meer foto's zien? Klik snel verder!...
Als eerst heb ik dus de witte basiscoat aangebracht. Vervolgens heb ik met een foundationsponsje licht het roze erop gestippeld. Die sponsjes zijn bij iedere drogist verkrijgbaar en kosten je bijna niets. Toen ik mijn gradient eenmaal af had en naar wens was besloot ik om ze extra girlish te maken door strikjes, vlindertjes en een elfje te gebruiken. Over het geheel heb ik ook nog een subtiele glitter topcoat gedaan om het helemaal af te maken (helaas is die niet in iedere foto te zien).

Voor deze creatie zijn gebruikt:
-  Watermelon van Essie
- Alphine Snow van OPI
- glitter topcoat van Essence
- het elfje van image plate M35 van Konad
- strikjes en vlinders van een Essence image plate
- sponsje voor de kleur overloop