Like a star

Jaaa! Eindelijk dan weer eens een nieuwe creatie op mijn nagels. In de vakantie moest ik veel werken en aangezien ik bij mijn werk geen nagellak mag dragen kon ik ook niets leuks maken. Ik vind het veel te zonde om een uur bezig te zijn met mijn nagels, terwijl het er na 1 dag toch al weer af moet. Maar nu heb ik voorlopig even vrij en kan ik alle ideeën die ik nog heb eens gaan maken. Blijf dus op mijn blog langskomen want er komt nog veel meer! Wil je meer van deze nagel creatie zien en weten wat en welke kleuren ik hiervoor gebruikt heb? Klik dan snel verder..!

Omdat ik de laatste tijd veel gouden sieraden bij mijn outfits draag, leek het me leuk om daar nu ook mijn nagels bij te matchen. Ook wilde ik graag weer eens een mooi figuurtje op mijn nagels stempelen en dit was het resultaat:
In de schaduw van mijn hand.
Vol in het licht!
Voor de super schattige sterretjes heb ik mijn Dashica XL plate gebruikt, waar ik eerder over schreef, hier. Op deze mega grote plate zitten 42 plaatjes, waarvan er een aantal gespiegeld zijn zodat het mooi symmetrisch is op je handen. Het plaatje dat ik gebruikte was niet symmetrisch, maar dit is dan ook niet noodzakelijk. Het leek mij erg leuk om de sterretjes te gebruiken voor deze nailart vanwege de gouden basiskleur.
Oeh niet zo netjes afgewerkt, oeps!
Voor deze nailart gebruikte ik:
Goldfinger van Catrice.
- Stamp me! black van Essence, stampy polish.
- Big SdP-M plate van Dashica.


Binnenkort meer nailarts! Wat vind je van deze nailart?