Fashion wishlist


De vakantie loopt langzaam tot een einde en daarmee ook het zomer gevoel. In winkels kunt je terecht voor de laatste zomer sale die snel plaats zal maken voor de nieuwe najaarscollectie. En wat is er nou leuker dan op zoek gaan naar nieuwe items voor het najaar. Ik struinde vele sites en winkels af om vast ideeën te krijgen voor het najaar.

Allereerst deze fringe laarzen van Supertrash. Ze zijn aan de prijzige kant maar dan heb je ook wat. Ik vind het fringe stuk erg leuk en het zal vrolijk mee fladderen wanneer je er in loopt. Ook vind ik het super dat er een sleehak in zit. Je ziet hem nauwelijks maar je bent toch net een stukje langer, daarnaast vind ik een sleehak ook een stuk fijner lopen dan een losse hak. Ze kosten 169,95 en zijn er ook nog in de kleuren bruin (cognac) en zwart. Een beetje verwarrend is het feit dat op de site staat dat dit de grijze kleur is maar in de naam van het artikel staat wel taupe.
Dit is nog zo'n expensive item op mijn wishlist. Dit shirtje is van Modstrom en kost maar liefst 64,95 wat ik erg duur vind voor een shirtje. Ik vind het erg leuk dat het middenstuk helemaal bezet is met gouden pailletjes, maar door de zwarte mouwtjes is het toch niet te. Aan de achterkant heeft het shirtje een rits, iets wat we vaak zien de laatste tijd. Ik hoop een budget versie van deze te vinden en anders misschien een DIY?

Dit shirtje van Forever 21 vind ik super schattig en ziet er heerlijk luchtig uit. Dit kan ook in het najaar nog goed met een blazer erover. De kleur van dit shirt vind ik ook helemaal geweldig. Ik houd sinds afgelopen lente en zomer heel erg van mint items, maar heb nog geen shirtje in deze kleur in mijn kast. Het shirtje is 15,95 en kun je hier vinden.
Studs worden/zijn het helemaal. Ik ben erg hard op zoek naar een zwarte leren tas met gouden studs erop. Bij de h&m verkopen ze een tas die super veel lijkt op de tas die je hierboven ziet, maar ik ben niet altijd zo tevreden over het (fake) leer van de h&m. De tas die je hier ziet is van de Mango. De studs geven de tas en je look een stoere uitstraling, wat je natuurlijk ook lekker kan combineren met vrouwelijke items. Hij kost 59,95 en kun je kopen in de mango webshop of hier.


Een super mooi item van de h&m vind ik deze blazer. Het fijne is dat hij driekwart mouwen heeft en hij open valt. Hierdoor lijkt het een klein jasje en valt niet je hele outfit weg. Normale blazers die verder dicht kunnen, hangen vaak niet open wat ik erg jammer vind. Deze kost 39,95 en kun je hier vinden.
Als laatste een super mooi accessoire van Forever 21 . Deze statement ketting in zachte kleuren is er leuk boven een effen top of shirtje en maakt je outfit net meer 'dressier'. Hij kost 12,95 en kun je ook weer hier vinden.

Heb jij al najaars items op het oog, en bij welke winkels shop je dan?