Pink Clutch van Nelly

Onlangs spotte ik deze super mooie clutch in de webshop van Nelly.com. Ik was al een tijdje op zoek naar een gekleurde clutch en werd op slag verliefd toen ik deze zag. Gelukkig was ik 8 juni jarig en kon ik deze mooi als cadeautje aan mijn vriendinnen vragen. Ik ben er super blij mee!

De clutch is gemaakt van imitatieleer en heeft een fuchsia roze kleur, maar ligt ook dicht tegen het paars aan. Ik verwachtte door de foto's op de website een iets rozere kleur, maar nu ik zelf foto's maak zie ik hoe lastig het is om de kleur goed in beeld te brengen.
Wat is zo leuk vond aan deze clutch is dat hij een geweldige knalkleur heeft en de ketting langs de rand die hem lekker stoer maakt. De decoratieve ketting heeft een zwarte kleur en voelt niet nep aan.


Aan de binnenkant heeft de clutch 3 extra vakjes, waarvan 1 met een rits. Hij is ook vrij groot waardoor je genoeg mee kunt nemen en hij ideaal is voor een avondje stappen.
10x clutches
bron: Nelly.com
De clutch is een echte eyecatcher en geeft je outfit wat kleur als dat nodig is. Wat vind jij van mijn verjaardags cadeautje?