Partynails!

Na een tijd waarin ik niets meer over nagels heb gepost, begon het dan toch weer te kriebelen. Dit kwam mede door mijn vrolijke feestnagels, die ik jullie graag wil laten zien. Aanstaande vrijdag is het mijn B-day en daarvoor wilde ik weer eens iets speciaals op mijn nagels.





Voor deze creatie heb ik gebruik gemaakt van het Konad stempelsysteem, waarbij je een figuurtje op je nagel 'stempelt'. Het figuurtje komt van mijn Dashica imageplate. De kleuren die ik gebruikte om de stempel mee te zetten zijn niet allemaal speciale stempellakken. Als je het leuk vind om andere lakjes hiervoor te gebruiken is het slim om eerst te testen of deze wel goed tot zijn recht komen. Vanaf mijn pink naar mijn duim zijn de gebruikte kleuren: Sand Francisco, Pimp My Shrimp (beide van Catrice), roze stempellak van Dashica, Rouge Fashionista (Bourjois), en een blauwe stempellak van Konad. De witte kleur die ik als basis gebruikte is Alpine Snow van OPI.
Big SdP-M plate van Dashica