Geshopt: fashion

Ik heb de afgelopen tijd goed gewerkt aan het bijvullen van mijn najaarscollectie. Ik laat je graag zien wat ik allemaal heb gekocht de afgelopen tijd en waar je het kunt vinden voor het geval je iets leuks ziet.

Als eerste dit spijkerblousje van Only met opgerolde mouwen. Het is een wat langere blouse waardoor je hem makkelijk kan dragen op een legging en met een riempje. Ook vind ik het leuk om onderin een knoopje te maken wanneer ik hem aandoe op een zwarte broek. Hij is er in 2 tinten waarvan ik de lichtste heb. Hij kost 29,95 en is hier online te bestellen.
 
Dit pailletten topje van de H&M is sinds kort 1 van mijn nieuwe favorieten. Met een crème kleurtje en veel gekleurde pailletjes staat dit erg leuk op een wijnrode broek. De mouwtjes zijn van een doorschijnende stof. Hij kost maar 9,95 en kun je hier online bestellen. Er is ook een rokje in deze uitvoering verkrijgbaar.
 
 
In Utrecht vond ik deze truien in een klein hip winkeltje genaamd Salsa. Het bevindt zich in het Hoog Catharijne winkelgebied wat aan het station vast zit. Studs zijn het helemaal en daarom werd ik meteen verliefd op deze truien met studs op de schouders. Ik zal hierdoor helaas niet meer zo snel een schouderklopje krijgen. Ook hebben deze truien een high-low onderkant, wat betekend dat ze aan de achterkant langer zijn dan aan de voorkant. De mouwen zijn net geen lange mouwen maar ook geen driekwart, er net tussenin eigenlijk en ze vallen lekker baggy. Ze waren er in een aantal kleuren waardoor ik gewoon niet kon kiezen tussen deze twee en ze allebei heb meegenomen. Ze kosten 25 euro per stuk.
 
 
Bij datzelfde winkeltje vond ik ook deze zwarte top met mini studs, deze zijn een stuk platter dus hoef ik niemand te verwonden als ik een knuffel krijg. Wat ik erg fijn vind aan deze top is dat hij boven strak zit, want die losse tops doen helemaal niets voor mijn figuur. Hij was 22,50 en net als bovenstaande truien te koop bij de Salsa in Utrecht.
 
 
In Utrecht kocht ik ook deze nieuwe biker boots, eerst in het zwart maar na lang twijfelen ging ik ze de volgende dag toch ruilen voor deze taupe kleurige. De zwarte vond ik net iets te lomp staan en waren eigenlijk net een maat te groot. Ze zitten rondom helemaal vol met vierkante studs en hebben 2 gespen. Ik kocht ze bij een klein apart schoenenwinkeltje in de Bakkerstraat, en heet Girlzzz. Dit winkeltje hangt van onder tot boven vol met hippe schoenen. Zo hadden ze allerlei biker boots in verschillende kleuren. Deze waren 59,99 euro, maar zeker de moeite waard.
 
 
Laten we verder gaan in de categorie schoenen.. Ik heb geen 1 paar normale ballerina's (wel mijn high heel rescue ballerina's die opvouwbaar zijn). Vaak vond ik ballerina's niet fijn zitten omdat mijn hiel erg uitsteekt en mijn voeten een maat van elkaar verschillen, maar toch wilde ik deze schattige glitter ballerina's proberen. Bij de linkse stop ik nu altijd een gel kussentje achter mijn hiel zodat hij geen pijn doet en beter zit. De ballerina's zitten helemaal vol met glitters en hebben een suède strik op de neus. Ze kosten 19,99 en zijn bij de H&M  in de winkel te koop.
 
Als je alles bij elkaar legt zijn het erg veel studs, dit is iets wat ik erg leuk vind voor aankomende seizoenen. Ik ben erg blij met mijn aankopen van de afgelopen tijd en houd er ook erg van om shoplogs van anderen te zien, zodat ik kan zien wat er allemaal te koop is. Binnenkort komt er een shoplog van mijn beauty aankopen, dus neem snel weer een kijkje!